måndag 19 december 2016

Orken sinar igen

Nu känns det så i kroppen att det är dags för lite julledigt! Det känns som jag släpar mig fram med hörntänderna igen! det enda jag orkar är att ta mig till jobbet, jobba, kompa ut lite och sedan gå hem. Hemma glor jag på dåliga serier och sedan natt. Dag efter dag är lika. Det är som all energi bara dunstat bort. BLÄÄÄÄÄÄ!

Två små ljusglimtar glimmade dock till idag på eftermiddagen! Det blev en promenad på löpbandet på en timme och sedan hittade jag några skraplotter där jag vann lite pengar! Eller, rättare sagt, varor. Av det jag kunde välja på slog jag till på en slow cocker! Nu hoppas jag den hinner komma till nyårsafton så jag kan göra en smarrig långkok-gryta att bjuda på! Ser fram emot Grytans Ankomst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar