torsdag 29 december 2016

Örnsköldsvik

Idag besökte jag min gamla hemstad Örnsköldsvik. Kanske finns det tandläkare också i Härnösand, men då jag ogärna byter bort den jag har får jag stå ut med att någon gång per år ta mig till Övik. Klang och jubel. Svanparad. Inga hål, bara lite tandsten som lätt hackades bort! Men ändå steg motivationen till att som nyårslöfte också infoga något om tandtråd och florsköljning! Vill ju inte min braiga tandläkare ska bli besviken på mig om ett år!

Det var troligt att återse själva Övik också! Så välbekant, men ändå sån förändrad stad! Det byggs som bara den lite varstans och trots det var mycket folk i rörelse träffade jag inte på en endaste bekant. Så var det inte förr då jag hade några hundra elever per läsår som drällde på stan.

Laddade med lite träningskläder då jag naturligtvis också ska formulera punkter om träningen på min lista... Återkommer med listan om några dagar - tänker som vanligt att ju fler löften jag kan producera, desto fler kan jag få se infrias.

Örnsköldsvik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar