fredag 6 januari 2017

Arlanda utan tandborste!

Vilken fasa! Redan igår packade jag ju allt jag skulle behöva på årets första roadtrip. Och inte bara packade förresten, installerade en ny app "Stylebook" för att verkligen har hjärnkoll på kläder och packning. Men vad händer, jo, efter att ha borstat tänderna i morse står necessären kvar i badrummet därhemma! Elände! Och här sitter jag på ett hotellrum på Arlanda och tänker överleva natten utan att ha borstat tänderna. Skit också! Handlar tandborste imorgon i taxfree, men känner mig lite orutinerad.

Tänkte försöka hålla någon slags räkning på antalet bortanätter på ett år. Nu är det #1/2017. Radisson Blue i Sky City. Imorgon bär det av till Budapest och sedan bil upp till Slovakien. Ska bli kul, mitt första besök i Slovakien. Ska googla lite på Slovakien nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar