måndag 23 januari 2017

Flisorna yr!

Idag jobbade jag så flisorna fullkomligt yrde omkring mig! Eller rättare sagt fleecen. Har äntligen färdigställt material till min första föreläsning med jätte-flanellografen! Det blir ett tretimmars pass kyrkohistoria på lördag. Känner att det kommer gå bra, men har en del kartmaterial att leta rätt på också.

Sedan var det den överfulla mailkorgen som jag lyckades få ner till "inbox bero". Och reseprogram i mars till Jerusalem börjar vara klart. Jordanien styr jag upp i morgon.

När jag kom hem glodde jag ned i min andra mailbox och där låg ett trevligt rabatterbjudande att gå kustskepparexamen. Jamen, vila kan jag göra när jag blir gammal? Anmälde mig till denna kurs som är i april. Kanske borde jag först kolla om jag klarar provet för förarintyget på torsdag innan jag anmäler mig... Nä, nu kör jag. Känner flow. Ska nog gå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar