måndag 2 januari 2017

Säsongen har börjat!

Så är första avsnittet av elogen klar. Jag är inte helt nöjd, det var svårt att filma inomhus. Möjligen skulle jag kunna styra upp det hela med en lampa av något slag, å andra sidan blir det ju ljusare och ljusare ute nu, och det är mestadels en utomhus vlog jag har. Tål att funderas på.  Jag har fått två gastar till också, En på första dagens segling, och en på sista etappen över Gävlebukten. Och sedan tidigare Mia Ö på Göta Kanal. Blir jättebra!

Avsnitt 1 för säsongen, åttonde totalt. Gott nytt seglingsår!


Så var det jobbstart också. Vaknade fem, tränade och knallade iväg till jobbet i god tid. Det var på sätt och vis skönt att komma igång igen, vill få ett grepp om våren innan helgen då jag ska till Slovakien och Ungern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar