tisdag 22 augusti 2017

Smyger igång med lite jobb

Igår blev det fyra timmar, idag två. Jag trivs på jobbet, men känner att det inte får bli "pang på" 100%, då brakar det. Igår fick jag igång mailen, lyckades logga in och skaffa ett grepp över inkorgen. Idag var det ett fackligt möte om (hoppas jag) kommande enhetschef. Så spännande, och jag tror faktist det kommer kunna ge mig en välbehövlig nytändning på jobbet!

Annars sitter jag och producerar skisser på löpande band. Hur ska jag på bästa sätt utnyttja 48 m3 och rymma kök, badrum, vardagsrum, sovrum, bastu och skrivhörna? Hur placerar jag TV´n, den öppna spisen, köksbordet, ljudanläggningen och annat? Kul utmaning!

Men, det är vemodigt att tänka på att jag ska lämna detta lilla fina hus! Bara 500 meter från jobbet ligger det dessutom... Hoppas att nya gårdshuset kan få något av samma charm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar