fredag 12 januari 2018

4 veckor kvar!

Om tre veckor slutför vi köpet och om fyra veckor är det Stora Flyttdagen! Ibland funderar jag om det verkligen kommer hända, till synes är det inget som är förändrat här hemma. Ja, om jag inte öppnar alla lådor, eller kollar i förrådet det vill säga, där börjar så smått synas spår av urstädning. Imorgon ska jag försöka hinna några vändor till Erikshjälpen och några vändor till återvinningen. Jag har liksom inte hunnit denna första jobbvecka då allt krut lagts på jobbet.

Mor sålde sitt hus idag också! Stor dag. Nu är det ingen återvändo, nu ska här flyttas. Jag i mars och morsan i april. Jag ska alltså bli Mamma-bo. jojo, kan en massa folk i andra länder bo tillsammans över generationsgränserna ska nog morsan och jag klara det också!

Så här glada var vi tidigare i år när vi just skrivit på köpekontraktet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar