söndag 7 januari 2018

Värsta försovningen!

Jag ställde väckarklockan på 8 i morse för att hinna allt jag planerat. Men kanske vaknade jag av den och stängde av? Jag minns inte. Vaknade strax efter 12. TOLV! På blanka dagen! Jag som tänkt bege mig till Nordingrå idag. Skämmigt värre, men jag anar att jag kanske behövde sömn? Hursomhelst blev det istället lite förrådsstädning när jag kom igång. Börjar bäva inför flytten, jag är långt ifrån redo. Känslomässigt har jag separationsångest från FBG3a, och det rent fysiska i flytten avskräcker lite också. Jag fattar inte hur jag ska få detta att funka. Med pappa som är konvalescent och bror som har ont i ryggen saknar jag "rediga män" som kan bära tungt. Skrivbordet, löpbandet och sängen är inget lättrubbat.

For och handlade några plastbackar till förrådsjox. Tänker att det blir trevligt för de hjälpare jag kan få tag i om prylarna är snyggt packade. Plus att jag på nya stället vill ha ett snyggt förråd.

33 dagar till flytt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar