torsdag 8 februari 2018

Tiden rinner ut...

Nu är tiden snart slut för mig på Frideborgsgatan. Imorgon flyttar jag. Det känns vemodigt, och drastiskt. Nästan då lite skönt att få vara i Stockholm på jobbresa, det tar tankarna ifrån Stora Flyttdagen imorgon. Nu är vänner städslade, morsan har fixat vickning i form av etiopisk pepparsås och semlor. Jag sitter på tåget och ordnar lite logistik inför morgondagen. Starka män som kan lyfta, ett hästsläp och en massa vänner som är villiga att bära flyttkassar. Kan bli bra.

Själv försöker jag hålla ihop. Behöver också jobba lite inför lördagens förberedande träff inför en livsresa till Santiago de Compostela. Ett gäng förväntansfulla unga ledare är på väg. Jag har inte varit i Santiago de Compostela än, men tänker att nu är det dags! Häftigt så det förslår. Bara jag kan få någon timme till förberedelser inför lördagen ska det nog gå bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar