lördag 3 mars 2018

Väntan på Arlanda

Nu har jag tagit mig till Arlanda, och i morgonbitti lyfter vi till Tel Aviv! Känns så skönt att vara på väg igen! Extra skönt att få lämna vintern och -20 grader och med ett hem i oordning för hantverkarbesök. Under tiden jag är borta har vi målare på plats som ser till att furutaken blir vita och her upp lite tapeter och målar några väggar. Lite ruinerad blir vi nog, men det är praktiskt att göra detta innan morsan flyttar in. Ska bli spännande att se resultatet efter denna vecka.

Just nu har jag öppnat mitt portabla office i Sky City. Tänkte putsa på programmet en stund och kolla igenom det sista. Om en knapp timme börjar gruppen samlas - bra det, för nu är det hög tid för eftermiddagskaffet! Imorgon är det avresa, och dessutom en EFiT-dag! Ser fram emot att det äntligen är en spännande dag som jag kan skildra och inte ännu en grå vardag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar